31 Μαΐου 2010

Η σονάτα του σεληνόφωτος



Άφησε με να ‘ρθω μαζί σου…
Δε θέλω άλλο να μένω εδώ…
Κουράστηκα…
 Άδειασα πια…
Τίποτα δεν υπάρχει μέσα μου.
Μήτε ψυχή, μήτε συναίσθημα.
Νέκρωσαν όλα. Πέθαναν.
Τι κι αν χτυπάει η καρδιά;
-Χτυπάει άραγε;-
Κανείς δεν την ακούει.
Ούτε καν εγώ…
Όχι , όχι… δε ζω…
Πέθανα…
Κι είν’ το κουφάρι μου που στέκεται να σε κοιτά…
Μη φοβάσαι…
Οι νεκροί δεν έχουν τη δύναμη να  βλάψουν
Ή μήπως όχι;
Σαν φάντασμα αν γυρνώ ίσως να σε τρομάξω…
Μη φοβάσαι…
Εγώ το μόνο που θέλω είναι να ‘ρθω μαζί σου
Άφησε με να ‘ρθω μαζί σου…
Πάρε με εκεί που πας
Κι οι δυο μας θα κάνουμε ένα μακρινό ταξίδι
Μακριά από ‘δω
Δεν τις αντέχω τούτες τις εικόνες πια
Τούτες τις μυρωδιές
Ούτε τους ανθρώπους τους αντέχω
Σιχάθηκα να με κοιτούν, να μου μιλούν
Να μου γελούνε δήθεν…
Με κούρασε η μάσκα που φορούνε…
Δε βαριέσαι; Τι ψάχνω να βρω;
Άδικα ψάχνω…
Άφησε με να ‘ρθω μαζί σου
Θα ‘χω πολλά να σου πω στο ταξίδι…
Για τη ζωή που έκανα
Για τη ζωή που δε θα κάνω
Σκλάβα στον τόπο τούτο ρίζωσα
Στο πουθενά και στο παντού να περπατάω
Πολλά να κάνω
Μα και τίποτα…
Τι είναι η ζωή τελικά;
Τι περίμενα;
Τι είναι η ζωή;
Αυτό που έζησα;
Ή μήπως αυτό που δεν πρόλαβα να ζήσω;
Φεύγεις;
Δε θα έρθω τελικά…
Θα μείνω εδώ… ναι!
Δε βλέπεις;
Έχω ριζώσει…
Θα μείνω εδώ να περιμένω τη ζωή που σου ‘λεγα
Ίσως και να ‘ρθει…
Που ξέρεις;
Εγώ θα περιμένω…


14 σχόλια:

  1. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άρχισα να διαβάζω και μουσική άξαφνα γέμισε τα αυτιά μου, μουσική που ακολουθούσε τους στίχους σου...
    "το τραγούδι της ερήμου"... αυτό σκέφτηκα...
    Άλλαξαν μετά όμως όλα και η ριζωμένη στη γη ψυχή αποφάσισε να πολεμήσει μόνη και να μην το βάλει κάτω... να επιμείνει στη ζωή και σε όλα τούτα που τις χρωστάει ακόμη...
    αποφάσισε να μην ακολουθήσει...

    Φιλιά και καλό βράδυ καλή μου!!!!
    Υπέροχο όπως κάθε φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Skroutzako μου
    καλή εβδομάδα και καλό μήνα και σε 'σένα! Είχες πάει είδα στη Μαρία το Σάββατο στο HondoS Center! Τι κρίμα που δεν μπόρεσα να έρθω κ εγώ! Ημουν εκτός Αθηνών! Δεν πειράζει όμως! Την επόμενη φορά!
    Φιλάκια φίλε μου!
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Sweet truth
    σου έχει συμβεί ποτέ να διαβάζεις τα λόγια ενός ανθρώπου και να νομίζεις οτι τα έχεις γράψει εσύ; Καθε φορά που μου αφήνεις ένα σχόλιο το ύφος της γραφής σου μου μοιάζει τόσο οικείο, τόσο κοντά στο δικό μου! Σαν να έγραψα εγώ! Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις! Θέλω να πω οτι νομίζω πως γράφουμε σχεδόν ίδια. Δε λέω για τις σκέψεις ή τις ιδέες αλλά για τον τρόπο γραφής!

    Να 'σαι καλά κοπέλα μου!
    Αλήθεια πόσο χρονών είσαι; Αν θες απαντάς...
    Δε ξέρω ούτε τ'όνομά σου...

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω! Μου φαίνεται αδύνατο να σχολιάσω κάτι τόσο όμορφο! Τόσα νοήματα...Απλά υπέροχο...

    Και ξέρεις τι μου ήρθε σαν εικόνα; Στο σχολείο μας είχαν βάλει μια φορά να ακούσουμε ένα cd που ο Ρίτσος απήγγειλε την Σονάτα του Σεληνόφωτος. Θα ήταν ωραίο να "έντυνες" έτσι τους στοίχους σου...

    Νοτισμένες νότες καλησπέρες Νατάσσα μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που λες, αν γράφουμε σχεδόν ίδια... ξέρω μόνο πως ΔΕΝ θα μπορούσα να γράψω όπως εσύ...
    απλά δεν θα μπορούσα...
    με τιμά πολύ όμως που το λες.
    Είμαι δεκαεφτά όπως θα μπορούσε και το προφίλ μου να σε ενημερώσει και το όνομά μου με κρατά δέσμια, συνηθισμένη... με λένε Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μαρία μου
    χαίρομαι που γνωρίζω τ'όνομά σου!
    είσαι δεκαεφτά κι όμως μιλάς τόσο όμορφα! τα λόγια σου πάντα έχουν κάτι να πουν. δεν λες κάτι απλά για να πεις, το εννοείς! διαβάζω τα σχολιά σου στον Έσπερο και πάντα λες τόσο όμορφα πράγματα. πίστεψε με τα δικά σου λόγια έχουν πολύ βαθύτερα νοήματα! και όταν λέω οτι έχουμε σχεδόν το ίδιο στυλ γραφής εννοώ οτι χρησιμοποιούμε το ίδιο ύφος για να εκφραστούμε! σίγουρα κανείς δεν μπορεί να γράφει πανομοιότυπα με κάποιον άλλο. όλοι έχουμε διαφορετικές σκέψεις, διαφορετικά συναισθήματα και όλα τα εκθέτουμε εδώ όχι μόνο για μας. τώρα πλέον γράφω εδώ και για εσάς,για όλους. χαίρομαι κάθε ανάρτηση να γίνεται αντικείμενο σχολιασμου και διαλόγου!
    ερχόμαστε όλοι πιο κοντά!

    Να σαι καλα Μαράκι και να έχεις καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις σου!
    Φιλιά και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Έσπερέ μου
    σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Έμπνευσή μου πράγματι υπήρξε η σονάτα του Σεληνόφωτος του Ρίτσου. Χθες που το έγραφα αυτό το κομμάτι απλώς μου βγήκαν οι λέξεις... σήμερα όμως τις νιώθω τόσο πολύ! σαν να ήξερα κάτι από 'χθες και σήμερα με γεμίζου και με συμπληρώνουν τόσο πολύ αυτοί οι στίχοι! Τελικά ίσως τίποτα να μην είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή!

    Καλή σου Νύχτα φίλε μου!
    Σκιές και όνειρα να κλείσουν τα μάτια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νατασσάκι,

    η ζωή δεν θέλει αναμονή, θέλει κυνήγι και πάθος, δύναμη και επιμονή, δόσιμο ολοκληρωτικό...κι είμαι σίγουρη πως το ξέρεις πολύ καλά! Εξάλλου είσαι ακόμη στην αρχή κι έχεις πολλά να ζήσεις, πολλά να ανακαλύψεις και πολλά να γράψεις ακόμη!

    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος6/6/10 10:02 π.μ.

    υπεροχο μικρη μου φιλη !!!!!!!!!!!την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Anasa μου
    το ξέρω! και πίστεψέ με δεν κάνω τίποτα άλλο παρά αυτό! κυνηγώ τα όνειρά μου! που θα πάει; κάποτε θα πραγματοποιηθούν! δε ζητάω και πολλά...

    Φιλάκια και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ΜΩΒ-ΜΩΒ
    σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσε!

    Καλημέρα και να περνάς καλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολλες φορες ζηταμε βοηθεια απο καποιον αλλον για να μας βγαλει απο το αδιεξοδο που βρισκομαστε...χωρις να υπολογιζουμε οτι και εκεινος μπορει να βρισκεται στην ιδια η χειροτερη κατασταση....Παντα θαυμαζα τους ανθρωπους που μπορουσαν να εκφρασουν τα συναισθηματα τους με ομορφα λογια....στο χαρτι.....ποτε δεν μπορεσα να το κανω...αλλα παντα δανιζομουν ...τα ...υπεροχα...λογια των αλλων...εισαι υπεροχη!! μην σταματησεις να γραφεις.....καλη συνεχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @irida μου
    καλώς ήρθες! πράγματι πολλές φορές μπορεί να ζητήσουμε τη βοήθεια κάποιου ανθρώπου κι εκείνος ίσως να βρίσκεται σε ακόμη χειρότερη θέση, να χρειάζεται περισσότερη από οτι εμείς βοήθεια! μα όπως και να έχει εμείς έχουμε την ανάγκη να μοιραστούμε με κάποιον τον πόνο μας, το πρόβλημά μας! και πάντα θα στρεφόμαστε στους ανθρώπους που βρίσκονται γύρω μας! κι ίσως να μην είναι φίλος μας! ξέρεις καμιά φορά μιλάς πιο εύκολα σε κάποιον ξένο...
    σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! πραγματικά με κάνεις να νιώθω πολύ όμορφα! κάθε φορά που διαβάζω έναν καλό λόγο παίρνω ακόμα περισσότερο θάρρος να συνεχίσω να κάνω αυτό που τόσο λατρεύω, να συνεχίσω να γράφω! δε ξέρω αν είμαι υπέροχη, προσπαθώ όμως να γίνω καλή, πολύ καλή!

    Σ'ευχαριστώ και πάλι!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα και να περνάς!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες μου αυτό που σκέφτηκες...
Σε ακούω...