6 Ιουνίου 2010

Παρουσίαση - "Στων μελτεμιών τις ράχες" - Ρίκη Ματαλλιωτάκη



Η παρουσία της Ρίκης είναι έντονη εδώ στη μπλογκόσφαιρα! Ο λόγος της, ο δυναμισμός της την κάνουν να μην περνά ποτέ απαρατήρητη. Μπορεί να μην τη βλέπεις μα νομίζεις πως στέκεται απέναντι σου και σου μιλά! Έτσι νιώθω κάθε φορά που διαβάζω μια ανάρτησή της.
Από τότε που έγινα μέλος κι εγώ αυτής της γειτονιάς δεν άργησα πολύ να ανακαλύψω το ιστολόγιό της. Κι έκτοτε τη διαβάζω!
Δε θα ξεχάσω ποτέ πως κάποτε που έτυχε να της μιλήσω για την αγάπη που έχω για τη συγγραφή και το όνειρό μου, επικοινώνησε αμέσως μαζί μου και μου είπε πως ότι κι αν θελήσω να μη ντραπώ ποτέ να την ρωτήσω ή να ζητήσω κάποια συμβουλή. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Έχω πει άπειρες φορές πως τελικά μερικόύς ανθρώπους μπορεί να μην τους γνωρίζεις προσωπικά αλλά σε κάνουν να τους νιώθεις δικούς σου! Έτσι και η Ρίκη!
Την Κυριακή που μας έρχεται λοιπόν θα χαρώ πολύ να τη γνωρίσω από κοντά με αφορμή την παρουσίαση του νέου της βιβλίου . Θα κάνω τα πάντα να είμαι εκεί!
Τώρα κάθομαι και διαβάζω  το μυθιστόρημά της! Θέλω να είμαι έτοιμη!
Καλή επιτυχία Ρίκη!


18 σχόλια:

  1. Καλή μου Νατάσσσα, αξίζεις όλες τις συμβουλές του κόσμου γιατί έχεις ταλέντο και δεν πρέπει να μείνει ανεκμετάλλευτο!

    αλίμονο σε μας...

    Φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νατάσσα μου,

    Εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτό που είπε η Sweet- Μαρία - truth!

    Δεν έχει τύχει να διαβάσω κάποιο βιβλίο της Ρίκης Μαλιωτάκη μέχρ στιγμής, αλλά αφού το προτείνεις εσύ, θα το επιδιώξω! Θα δω και το αν μου δώσεις τη διεύθυνση!

    Νηφάδες αστεριών στην άκρη των δαχτύλων σου!Να περνάς καλά! ΚαληΝύχτα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μαράκι μου,
    πάντα με τον καλό τον λόγο! Είσαι πάντα τόσο ευγενική! πόσα ευχαριστώ να σου πω;;; Δεν ξέρω αν έχω ταλέντο, πάντως θα συνεχίσω να προσπαθώ!
    Και τι θα πει αλίμονο σε μας; Μην ακούω τέτοια!!!
    Όταν βγάζουμε αυτά που νιώθουμε από καρδιάς τότε τα λόγια μας έχουν πάντα δύναμη! Και τότε είναι σίγουρο πως μπορούν να αγγίξουν πολλούς ανθρώπους!

    Καλό σου βραδάκι γλυκιά μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλη τυχη στην δουλεια της φιλης μας γιατι η ΡΙΚΗ τυχη εχει εχει θειο χαρισμα καλη εβδομαδα Νατασσα μου και μαγικη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ και εσένα Έσπερέ μου!
    Να 'σαι καλα!
    Αυτό με τη διεύθυνση δεν το κατάλαβα! Τι να σου δώσω; Το blog της Ρίκης θα το βρεις εδώ
    http://logo-texnia.blogspot.com/

    Φιλιά φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Μάγε μου καλέ
    καλή της τύχη ναι! Το αξίζει! Είναι χρυσή γυναίκα!
    Όλα καλά να της πάνε!

    Φιλιά και καλή εβδομάδα και σε 'σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε δε ξερω τι να πω πια....τοση αγαπη;
    Ουτε στα πιο τρελα μου ονειρα δεν την περιμενα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ρίκη μου
    όταν δίνεις αγάπη να ξέρεις πως θα παίρνεις κιόλας!
    Και μάλλον εσύ έχεις δώσει πολύ αγάπη!!!

    Όλα καλά να σου πηγαίνουν πάντα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όσες φορές κι αν διαβάσεις αυτό το βιβλίο, ποτέ δε θα είσαι προετοιμασμένη...
    Καλή αντάμωση Νατάσσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Λες Μαράκι μου;
    Θα κάνω οτι μπορώ πάντως! Θα τα πούμε από κοντά!Καλή σου μέρα !

    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο προφίλ σου λες «…πως υπάρχουν κι άλλοι πολλοί σαν εμένα που μοιράζονται το ίδιο πάθος για τη δημιουργική γραφή. Ελπίζω να τους συναντήσω γρήγορα...»
    Μόλις χθες, συνάντησες τόσους πολλούς!
    Την καλημέρα μου Νατάσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Άθεε,
    Πραγματικά όλοι όσοι ήταν εκεί σίγουρα αγαπούν πολύ τη λογοτεχνία και κάποιοι από αυτούς και τη συγγραφή! Ήταν όλα πολύ όμορφα και θα τη θυμάμαι αυτή τη βραδιά! Μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλες παρόμοιες! Είδα το βιβλίο σας στο ιστολόγιο σας και θα το έχω στα υπόψιν! Το θέμα του είναι πολύ ενδιαφέρον!

    Να είστε καλά και καλό σας απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια κριτική από βιβλιοφάγο πολύ θα την ήθελα.
    …όμως χωρίς τον πληθυντικό είσαι πιο γλυκιά!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Νατάσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Άθεε
    πολύ ευχαρίστως και θα κάνω την κριτική μου όταν θα το έχω διαβάσει! Κι εντάξει, τέρμα ο πληθυντικός!

    Καλό σου απόγευμα και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))
    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @skroutzako μου
    κι εγώ χάρηκα πολύ που σε γνώρισα! Ελπίζω κάποια στιγμή να τα ξαναπούμε από κοντά! Καλά να περνάς φίλε μου!

    Καλό σου βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος15/6/10 10:43 π.μ.

    Νατάσσα καλως σε βρήκα!

    Το blοg σου ειναι πραγματικά πολύ ζεστο!

    Οσο για τη συμβουλή...τρέχω να δω τη Ρίκη Ματαλλιωτάκη! Θα αξιζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Merlin
    καλώς ήρθες στο "σπιτικό" μου! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σύντομα θα κάνω και μια ανάρτηση "κριτική" για το βιβλίο της Ρίκης. Είχα πάει την Κυριακή στην παρουσίαση που έκανε στην Αθήνα και ήταν όλα εκπληκτικά!
    Να περνάς!

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες μου αυτό που σκέφτηκες...
Σε ακούω...