29 Αυγούστου 2011

Επιστροφή...




Άλλο ένα όμορφο καλοκαίρι έφτασε στο τέλος του...
Ελπίζω όλοι σας να περάσατε όμορφα! 
Να  χορτάσατε το γαλάζιο του ουρανού κ της θάλασσας...
Να γευτήκατε την αλμύρα των κυμάτων που έσκαγαν πάνω σας...
Να φτιάξατε κάστρα στην ψιλή άμμο...
Να μαζέψατε πολύχρωμα κοχύλια ως ενθύμιο του φετινού καλοκαιριού...
Να γεμίσατε με άμμο τα βιβλία που διαβάζατε στην ξαπλώστρα...
Να τρέξατε σαν μικρά παιδιά στις αμμουδερές παραλίες...
Να πήρατε χρωματάκι από τον ήλιο...
Να ονειρευτήκατε μπροστά στο μεγαλείο των χρωμάτων του ουρανού την ώρα του ηλιοβασιλέματος...
Να χαζέψατε τα άπειρα αστέρια του νυχτερινού καλοκαιρινού ουρανού κ να κάνατε πολλές ευχές κάθε φορά που ένα από αυτά έπεφτε στη γη...
Να φάγατε πολλά παγωτά κ γρανίτες...
Να ξεκουραστήκατε πλήρως...
Να είστε έτοιμοι να υποδεχθείτε ακόμη ένα φθινόπωρο...

Εύχομαι σε όλου σας να έχετε καλή αρχή σε ό,τι κι αν σκοπεύετε να κάνετε από 'δω κ πέρα. Ο Σεπτέμβριος είναι μήνας Νέας Αρχής κι ελπίζω αυτή η αρχή να μη σας βασανίσει κ να μη σας κουράσει καθόλου. 

Το ξέρω πως χάθηκα, μα ήθελα λίγο χρόνο μακριά απ'όλα όσα αφορούν το θέμα "γράφω"! 
Δεν φαντάζεστε πόσο μου έλειψε, μα είμαι πια σίγουρη πως αυτό είναι που θέλω πολύ στη ζωή μου! 
Θα τα λέμε συχνά...

Καλό φθινόπωρο φίλοι μου!

10 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες λοιπόν πίσω και καλό φθινόπωρο με πολύ γράψιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνοδοιπόρε καλως ήρθες και παλι πισω...Θα το διαπιστώσεις και μόνη σου οτι θα ειναι σαν να μην έλειψες μια μερα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Νυχτερινή μου Πένα
    ευχαριστώ πολύ!
    Ελπίζω να πέρασες κι εσύ όμορφα κ να συνεχίζεις να περνάς φυσικά!
    Καλό φθινόπωρο κ σε 'σένα φίλε μου!

    Καλή εβδομάδα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ιανέ μου!
    Καλέ μου συνοδοιπόρε!
    Αχ πόσο μου έχει λείψει αυτό το "σπιτάκι" δε φαντάζεσαι! Το είχα αφήσει μόνο κ έρμο τόσο καιρό! Θέλω να το δω να ζωντανεύει κ πάλι!

    Καλή εβδομάδα φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλη βδομάδα..οσο αντέχει ακομα το καλοκαίρι, το κρατάμε...
    καλο κουράγιο απο την Πέμπτη! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ilia μου!
    Μακάρι να κρατούσε για πάντα το καλοκαιράκι! Είναι η πιο όμορφη εποχή! Το λατρεύω! (Κι ας σκάω, κι ας καίγομαι...)

    Ας είναι...Θα περιμένω το επόμενο!

    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πέρασα διάβασα κι άφησα σχόλιο. Ελπίζω να μην έκανα κάτι και δεν καταγράφηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσήρθες πίσω!
    Ανανεωμένη και συ ελπίζω από όλα εκείνα που απαρίθμησες!!!!
    Καλό μας φθινόπωρο!!
    Όσο για αρχή; ναι φοιτήτρια από φέτος!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Καλημέρα Χριστόφορε μου!
    Σε αυτήν μου την ανάρτηση δεν είχα κάποιο σχόλιο σου! Ίσως να μην καταγράφηκε. Δεν ξέρω...
    Όπως και να χει να είσαι καλά!!!

    Ευχαριστώ που περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Γλυκιά μου αλήθεια!
    Ναι ανανεωμένη κ έτοιμη για καινούργια πράγματα!
    Συγχαρητήρια για τη νέα σου αρχή! Που πέρασες; Καλή πρόοδο και καλή δύναμη για τη συνέχεια! Να το ζήσεις!!!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες μου αυτό που σκέφτηκες...
Σε ακούω...