17 Φεβρουαρίου 2011

Πάντα στο νου σου να 'χεις την Ιθάκη...

6 σχόλια:

  1. Πάντα το νου σου να τον έχεις στον προορισμό, στο στόχο σου, αλλά να μην αμελείς και να απολαμβάνεις το ταξίδι, ακόμα και όταν πρόκειται για το γράψιμο ενός μυθιστορήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Νυχτερινή μου Πένα, ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ! Μα ΑΚΡΙΒΩΣ σου λέω...
    Ελπίζω να περνάς όμορφα!
    Εγώ εδώ στον αγώνα!
    Ταξιδεύω κπροσπαθώ να φτάσω στην "Ιθάκη" μου!

    Να 'σαι καλά φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μου Νατάσσα,

    Τι μου κάνεις; Το βιβλίο πώς πάει; Ελπίζω να είναι όλα καλά!

    Είναι μακρύς ο δρόμος, μα πάντα να 'χεις το νου σου στην Ιθάκη! Η ποίηση μπήκε στη ζωή μου διαβάζοντας Καβάφη! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γλυκιά μου φαίνεται η ανάρτησή σου!

    Έτσι! Το νου σου να 'χεις πάντα στην Ιθάκη σου!

    Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα Νατάσσα μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Έσπερέ μου!
    Είναι μακρύς ο δρόμος πράγματι! Κι εγώ αυτό ακριβώς σκέφτομαι! Την Ιθάκη μου!
    Το φτάσιμον εκεί είναι ο προορισμός μου! Αυτό προσπαθώ! Να φτάσω!
    Γράφω! Όχι πολλές σελίδες, μα καθημερινά έρχομαι σε επαφή μαζί του και όσο μου βγει!
    Δε θέλω να το ζορίζω! Δε μπορώ να γράφω απλώς για να γράφω! Θέλω να μου βγαίνουν από μέσα μου όλα, να τα νιώθω! Ίσως και γι'αυτό να αργώ!
    Εσύ όλα καλά;

    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βασικά θα έλεγα ότι οι περιπέτειες που θα περάσεις, είναι το μυθιστόρημα και ότι η Ιθάκη είναι η εσωτερική σου γαλήνη.

    Απλά είναι μια περιπέτεια από την οποία θα μάθεις και θα μάθουμε πολλά..και περιμένουμε..

    καλή συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες μου αυτό που σκέφτηκες...
Σε ακούω...